hu

Az Asian Wave egy új podcast műsor a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Keleti Üzleti Akadémiai Központjától, az OBIC-tól. A podcast adások során izgalmas, aktuális, Eurázsiával foglalkozó témákat mutatunk be több nézőpontból. A terület két szakértőjét minden alkalommal merész, gondolatébresztő, inspiráló kérdésekkel szembesítjük. 



~Asian Wave~ OBIC Podcast 3.

A harmadik adás témája:
Indonézia egy volt BGE-s diplomata szemével

A meghívott beszélgetőpartnerek:
- Páldi Zoltán - Külgazdasági és Külügyminisztérium; Nemzeti Közszolgálati Egyetem
- Dr. Koudela Pál - OBIC irodavezető, Budapesti Gazdasági Egyetem

A podcast beszélgetés nyelve magyar. Angol felirat elérhető.

Hangolódjunk Ázsiára!

Az adásban elhangzott és egyéb, ajánlott filmek, könyvek:


~Asian Wave~ OBIC Podcast 2.

A második adás témája:
Bending with the Wind: Thailand in the 2020s

A meghívott beszélgetőpartnerek:
- Thapanee Tubnonghee - Chulalongkorn University & University of Glasgow
- Dr. Görömbölyi Dávid - egyetemi adjunktus, Budapesti Gazdasági Egyetem; volt elsőbeosztott, Magyarország Nagykövetsége, Bangkok

A podcast beszélgetés nyelve angol. Magyar felirat elérhető.

Hangolódjunk Ázsiára!

Azoknak, akiket kifejezetten érdekel a diplomácia a gyakorlatban, ajánljuk Dr. Görömbölyi Dávid angol nyelvű "Practical Diplomacy" podcast csatornáját, amely elérhető a https://youtube.com/playlist?list=PLTGjx9d6zQdwvLJsgZZfqfI_RFpCAIyvf linken.


~Asian Wave~ OBIC Podcast 1.

Az első adás témája: A dél-koreai kreatív ipar sikere: a koreai hullám és ami mögötte van

A meghívott beszélgetőpartnerek:
- Dr. Gajzágó Éva Judit - főiskolai docens, Budapesti Gazdasági Egyetem
- Dr. Neszmélyi György Iván - OBIC kutatásvezető, Budapesti Gazdasági Egyetem 

A podcast beszélgetés nyelve magyar. Angol felirat elérhető.

Hangolódjunk Ázsiára!

Azoknak, akik kifejezetten a Hallyu vagy más ázsiai kreatív ipar témájában írnak - vagy terveznek írni - szakdolgozatot, ajánljuk a Dr. Gajzágó Éva Judit által létrehozott Facebook-csoportot: https://www.facebook.com/groups/2963572410539464 
Itt közzétehetik kutatásaik eredményét, illetve a releváns szakirodalom is rendszeresen megosztásra kerül.

Az adásban elhangzott források:

  • Gajzágó Éva J. (2021). K-Pop 4E: azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat, (1), 108-134. [online] elérhető: https://ojs3.mtak.hu/index.php/mksv/article/view/5223
  • Gajzágó Éva J. - Shim, Doobo (2022). Hallyu in Hungary, Diffusion of the Korean culture in Hungary. [A Hallyu Magyarországon, a koreai kultúra elterjedése Magyarországon.] [Megjelenés előtt álló tanulmány.]